За висновками
глобального дослідження Організації економічного співробітництва та розвитку
(ОЕСР), впровадження нових технологій у навчанні та виділення коштів на
придбання шкільних комп’ютерів не підвищує успішності учнів.
У доповіді ОЕСР
розглядається вплив освітніх технологій у школах на результати міжнародного
тестування за програмою Pisa, що проходило у понад 70 країнах, і на результати
тестів для визначення комп’ютерних навичок.
Аналітики
стверджують, що часте використання комп’ютерів у школах погіршує рівень
успішності учнів. Отже, в системах освіти, де вкладаються значні кошти на
впровадження інформаційних і комунікаційних технологій, не спостерігається
“поліпшення” успішності Директор ОЕСР
Андреас Шлейхер зазначає: “Зверніть увагу на
систему освіти у Східній Азії, вона дуже ефективна, бо там обережно
ставляться до використання технологій у навчанні. Ті студенти, які постійно
використовують планшети і комп’ютери здебліьшого демонструють гірші результати,
порівняно з тими, хто користується ними в міру“.
Також дослідники
наголошують, що учні, які використовують комп’ютери в школі один або два рази на тиждень, мають “дещо
кращі результати в навчанні”, ніж ті, хто досить рідко користується
комп’ютером. Дослідження показали, що немає жодної країни, де часте
використання інтернету в школах сприяло
поліпшенню успішності.
Серед семи країн
із найвищим рівнем використання Інтернету в школах у трьох було виявлено
“значне погіршення” результатів із читання – в Австралії, Новій Зеландії та
Швеції, а в Іспанії, Норвегії та Данії ці показники завмерли на одному рівні –
без жодних ознак поліпшень. Країни і
міста з найнижчим рівнем використання Інтернету в школах – Південна Корея,
Шанхай, Гонконг і Японія – продемонстрували кращі результати в міжнародних
тестуваннях. Сінгапур, де комп’ютерні технології в шкільному навчанні
використовують рідко, займає провідну позицію в світі за рівнем комп’ютерних
навичок.
Інформує BBC
news.
Немає коментарів:
Дописати коментар