Знову дзвінок кличе 11 клас до мене на урок.
...Пригадується: у І семестрі одинадцятикласники збиралися десь хвилин 5. По дзвінку приходило у кабінет 2-3 учня, через хвилину-другу - ще 3, затім - 5, ну і завжди хтось заходив останнім ( і краще було не розпитувати чому і через що спізнилися?..)
У ІІ семестрі журавлиний ключ випускників став жвавішим, згуртованішим. Ще б пак: попереду психологічне та розумове випробовування - ДПА у формі ЗНО. Доцільна така реформа чи ні, розсудить час... Але що діти збентежені та знервовані, видно вже сьогодні...
Кожен урок - нові погляди, нові вирази облич, незрозуміла (інколи) поведінка.
Дехто перебуває на межі істерики, але вчасно бере себе в руки; а коли - невчасно, то краще промовчу. Хтось ( спокійної вдачі) стає раптово агресивним. Поодинокі неохоче піднімають на мене млосно-сонні очі, в яких читається (десь глибоко) певний натяк на розум, але швидко їх опускають... І це зрозуміло: лінощі, які вони плекали протягом усіх шкільних років, міцно тримають їх у своїх обіймах.
У декого на обличчях - розпач від того, що виявляється ще багато потрібно підучить, повторить, надолужити...Звичайно, переважна більшість - погляди відверто-сподіваючі (але ж я не всесильна!), стурбовані, котрі з такою надією дивляться на тебе, що ти без вагань залишаєшся з ними і на 7 урок ( де й енергія береться?).
...До чого я? Так от, реформа в освіті потрібна однозначно!!! ...То чому ж таке відчуття, що на освітянській ниві цього весняного року щось не так ?!
PS. Хоча... подивіться на випускників... погляди веселі, оптимістичні... та й ідея посидіти на підлозі не така уже й погана...хоча трохи (ну зовсім трішечки) насторожує...
...Пригадується: у І семестрі одинадцятикласники збиралися десь хвилин 5. По дзвінку приходило у кабінет 2-3 учня, через хвилину-другу - ще 3, затім - 5, ну і завжди хтось заходив останнім ( і краще було не розпитувати чому і через що спізнилися?..)
У ІІ семестрі журавлиний ключ випускників став жвавішим, згуртованішим. Ще б пак: попереду психологічне та розумове випробовування - ДПА у формі ЗНО. Доцільна така реформа чи ні, розсудить час... Але що діти збентежені та знервовані, видно вже сьогодні...
Кожен урок - нові погляди, нові вирази облич, незрозуміла (інколи) поведінка.
Дехто перебуває на межі істерики, але вчасно бере себе в руки; а коли - невчасно, то краще промовчу. Хтось ( спокійної вдачі) стає раптово агресивним. Поодинокі неохоче піднімають на мене млосно-сонні очі, в яких читається (десь глибоко) певний натяк на розум, але швидко їх опускають... І це зрозуміло: лінощі, які вони плекали протягом усіх шкільних років, міцно тримають їх у своїх обіймах.
У декого на обличчях - розпач від того, що виявляється ще багато потрібно підучить, повторить, надолужити...Звичайно, переважна більшість - погляди відверто-сподіваючі (але ж я не всесильна!), стурбовані, котрі з такою надією дивляться на тебе, що ти без вагань залишаєшся з ними і на 7 урок ( де й енергія береться?).
...До чого я? Так от, реформа в освіті потрібна однозначно!!! ...То чому ж таке відчуття, що на освітянській ниві цього весняного року щось не так ?!
PS. Хоча... подивіться на випускників... погляди веселі, оптимістичні... та й ідея посидіти на підлозі не така уже й погана...хоча трохи (ну зовсім трішечки) насторожує...
нужно находить время на оптимизм! :)
ВідповістиВидалитиОрино, ти завжди оптимістично налаштована?! Молодець! Тобі усмішка до лиця!
Видалити